Direct Mailing

Od nápadu až k poskytnutí finančního příspěvku!

Získat dárce není lehká věc. Mnozí chtějí konat dobro. Pomůžeme Vám ve všech oblastech – v otázkách při financování, při sestavení koncepce, v platebním styku, při produkci ale také při optimalizaci poštovních nákladů. Společně s Vámi vytvoříme účinný fundraisingový koncept.

Není dopis jako dopis: čím lépe je „střižen“ pro cílovou skupinu a mailing je přesvědčivý, tím více budou lidé přispívat. Od nás můžete očekávat balíčky zhotovené na míru pro Vaši organizaci.

Tyto součásti určují mailingový úspěch

Obálka. Cesta k dárci začíná už při otevření obálky. Rozhodnutí k darování peněz padá během tří sekund. Efektivní hlavolamy na obálce zvyšují odezvu.

Dopis. Je to základní prvek rozesílky. Napište ho krátký, přehledný, nenucený, osobní a hlavně emociální.

Skládačka/Leták. Kreativně uspořádaný obsah pro cílovou skupinu a odpovídající tématu. Od textu k obrázkům. Rádi Vám připravíme působivé návrhy.

Poštovní poukázka. Nyní se zájemce stává dárcem. V databance přesně zachytíme, kdo, kdy, kolik a na co přispěl. Je jedno, zda to bylo na základě mailingu přiloženou poštovní poukázkou nebo prostřednictvím internetového bankingu.

Složenka

Prémie/stimuly. Malé přiložené dárky zvyšují ochotu přispět finanční částkou. Obecně platí pravidlo: dárek by neměl odvést pozornost od obsahu a ochoty poslat peníze. Hlavní pozornost dárcova oka musí spočinout na dopisu a letáku.

Pohledy

Naše služby

V rámci direct mailingové kampaně Vám můžeme nabídnou následující služby:

  • mailingový concept na základě zadání
  • naplánování termínu kampaně
  • texty
  • grafika
  • selekce a příprava adres
  • tisk/produkce/dohled nad produkcí
  • personalizace obálek, dopisů atd.
  • optimalizace poštovních nákladů
  • práce lettershopu
  • podání na poště
  • databanka a data management
  • automatické i manuální zpracování všech plateb a kontaktů
  • aktuální statistiky, zprávy a doporučení pro další kampaně